One Happy Life!

One Happy Life!

środa, 13 sierpnia 2014

Silne, długie paznokcie bez wysiłku! Odżywka Paese Nail Doctor działa!

Która z nas nie marzy o naturalnie pięknych, silnych paznokciach? Niestety, nasze ręce narażone są na wiele szkodliwych czynników i w efekcie nasze paznokcie często się łamią lub rozdwajają, albo nie chcą rosnąć. Proponuję Wam produkt, który u mnei sprawdził się doskonale i uratował moje paznokcie - Paese Nail Doctor.



Odżywka Paese Nail Doctor sprzedawana jest na stanowiskach Paese oraz w drogeriach, gdzie znajdują się szafy tej marki. Polecam rozejrzeć się po nich, bo marka proponuje dużo ciekawych produktów!


Nail Doctor sprzedawany jest w eleganckim kartoniku, w którym znajdziemy niepozorny lakier, przypominający barwą produkt do francuskiego manicure.


Rzeczywiście, po nałożeniu otrzymujemy subtelny, elegancki efekt - mozemy spokojnie używać odżywki jako produktu na co dzień! W tym przypadku polecane jest nałożyć dwie warstwy.


Nail Doctor ma jeszcze jedną zaletę - jest doskonałą bazą pod lakier kolorowy! Nakładamy wtedy tylko jedną warstwę.


Lakier (Paese 132) po 5 dniach noszenia (pierwszy tydzień używania odżywki)!
Najważniejsze jest jednak działanie - Paese Nail Doctor sprawdza się FENOMENALNIE! Po pierwsze zdecydowanie poprawił u mnie stan i kolor płytki paznokciowej. Zniknął tez mój główny problem - rozdwajanie. Efekty są szybkie, ale oczywiście trzeba trochę poczekać, aż nasze ciało wzmocni się i zacznie produkować lepszą płytkę.


Jako baza pod lakier produkt również jest doskonały! Lakier trzymał się u mnie nawet 7 dni, niemal bez szwanku (w okolicy 5 dnia jedynie delikatnie wycierał się brzeg). Po tym czasie musiałam już zmyć lakier, bo bardzo widoczne stawały się “odrosty”.


To kolejna zasługa Nail Doctora - moje paznokcie zaczęły rosnąć niemal trzykrotnie szybciej!

Odrosty po 8 dniach (3 tygodnie używanie odżywki, lakier - Golden Rose Holiday 61).

Gorąco polecam ten produkt - ma same zalety, umiarkowaną cenę i zdecydowanie warto dać mu szansę!

Odrosty po 7 dniach (4 tygodnie używania odżywki, lakier - Revlon Parfumerie Lime Basil).


2 komentarze:

  1. Ciekawy produkt :) Też mam problem z końcówkami, wkurzająca sprawa. Spróbuję tej odżyweczki, zobaczymy jak zadziała. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam odżywki z firmy Eveline, ale chyba wypróbuję też tę z Paese ;)

    beauty-walk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń