One Happy Life!

One Happy Life!

czwartek, 29 maja 2014

Memebox Luckybox #5 first impression



Zamawiając koreańskie boxy nie spojrzałam oczywiście na datę wysyłki poszczególnych pudełek i tak oto dostanę kilka pod rząd. No cóż moje koleżanki już powinny wiedzieć czego mogą się spodziewać na urodziny w przeciągu dwóch najbliższych miesięcy. Mimo wszystko i tak bardziej opłacalne jest zamówienie jednorazowe kilku żeby zaoszczędzić na wysyłce. Do tego miałam sporo szczęścia bo dzięki różnym okazjom nazbierałam trochę punktów i dzięki temu pudełka nie były droższe od tych polskich. Ale przejdźmy do rzeczy co dostałam w Luckybox 5:

Ordering Korean boxes of course I didn’t look at the date of dispatch of individual boxes so I will get few of them in short period of time. Well my friends should already know what to expect as a birthday gift. Ok so let’s look what’s inside the Memebox Luckybox 5:







1. Leaders Insolution Mask Sheet full size produkt (pełnowymiarowy produkt)
dostałam Bio Medi-curing Mask- Aqua Dressing, chyba wolałabym dostać tą drugą czyli kombinacje kokosa i pomidora- połączenie (przynajmniej smakowo-zapachowe) raczej nie dostępne w Europie. Maska jest chłodząca i ma działanie przeciwzmarszkowe (to się akurat okaże). Jeszcze nie miałam jej czasu użyć. 

I have Bio Medi- curing Mask -Aqua Dressing, I'd rather get the other one which contains coconut and tomato because is interesting combination, hard to see in Europe. The mask reduces any sign of wrinkles (hmm, we will see about that).


2. Miguhara B.P. Cream 2ea x 3ml
Połączenie kremu BB z bazą. Jak dla mnie SUPER! Gdyby nie cena (ahh ta wysyłka) to kupiłabym pewnie pełny produkt. Nie zawiera olejów, nie zatyka porów i na lato jest idealny.

The combination of BB cream and primer. As for me, GREAT! If not the high price (this shipping) probably I’d buy the full product. Is oil-free and is perfect for the summer.

3. Dr.G BIO-RTx Mentor Cream 3 20ml
Przeznaczony do cery tłustej, kontroluje wydzielanie sebum i gwarantuje nawilżenie skóry. Moja kartka informacjna mówi coś o używaniu tego kremu na umyte włosy, ale raczej nie o to chodzi...


Suitable for oily skin, controls sebum production and provides hydration to the skin. My information card says something about using this cream on washed hair, but I believe is not for that...



4. LJH Tea Tree 90 Essence 20 ml
Esencja nawilżająca dla skóry z problemami. Mnie nie zachwyca, ale nie miałam nigdy problemów z cerą więc nie wiem jak się sprawdzi dla osób z trądzikiem.

The essence for sensitive skin with problems. I don’t know how will work for people with acne but us for me is nothing special.




5. Tonymoly Delight Tony Tint #2 Red 1,5 ml
Ma ładny kolor I przyjemny zapach ale nie jest specjalnie trwały.

Have nice color and good smell unfortunately is not durable.

6. Dear by Enpari Bounce Cheese cream 30ml
Zabawna konsystencja, krem ciagnie się jak ser na pizzy. Zawiera proteiny mleczne, przyjemnie nawilża twarz i szybko się wchłania.

Funny consistency, cream stretches like cheese on pizza. Contains milk protein , nicely moisturizing face and quickly absorbed.

 


 








 
7. Dr. Jart V7 Eye Serum
Po dwóch dniach stosowania mogę powiedzieć,że jestem zadowolona. Delikatna konsystencja, szybko się wchłania.  Krem jest reklamowany jako rewitalizujący, likwidujący obrzęk i cienie pod oczami. Zobaczymy czy tak faktycznie jest.

After two days of use I can say that is ok. Delicate texture, absorbs quickly. The cream is touted as a revitalizing, eliminating swelling and dark circles under the eyes. We'll see if it actually is.



8.  O& Soap Berry Bubble Cleanser 100ml
Po pierwszym mydełku jakie testowałam z Meme from Nature jestem ciekawa tego.

After the first soap that I tested with Meme from Nature I'm curious of this one.



YOU CAN FOLLOV AS ON BLOGLOVIN!
Follow my blog with Bloglovin





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz