One Happy Life!

One Happy Life!

poniedziałek, 26 maja 2014

Glossybox, Shinnybox or Memebox?

W tym miesiącu zamówiłam 3 różne pudelka Shinybox i Beglossy (dzięki uzbieranym punktom) oraz Memebox (pudełko z kosmetykami koreańskimi). A oto co zawierają :

Shinybox:  



Pudełko składa się z 6 produktów, z czego jeden pełnowymiarowy. Najbardziej podobają mi się miniaturki kremów Clarena do stóp i dłoni. Nie zostawiają tłustego filtra a skóra jest po nich gładka i nawilżona. Balsamu do włosów firmy Schwarzkopf Professional użyłam dopiero 3 razy i jak na razie mogę polecić. Włosy są po nim mile w dotyku i wygładzone. Przyjemny jest zapach wody toaletowej L'occitane wanilia & narcyz, przyda się na wyjazdy weekendowe. Nie przypadł mi do gustu ani płyn micelarny H2O firmy Dermedic-ma bardzo wyrazisty zapach, który podrażnia mi oczy ani antyperspirant w sztyfcie Rexony- zostanę przy aerozolach Nivei i Dove. Mimo, ze nie wszystkie kosmetyki mi się podobają tą edycje uważam za udaną.


Beglossy:


Z Beglossy jestem o wiele mniej zadowolona. Kolejny kosmetyk do stylizacji włosów G2B, którego nigdy nie użyję bo lakier do włosów 50 ml starcza mi na 1,5 roku czy balsam do ciała Playboy, który nie zachwyca ani zapachem ani składem a już na pewno nie działaniem czy też kuleczki rozjaśniające, które znikają z twarzy po 2 godzinach nie nakłonią mnie do powtórnego zakupu ten edycji GB. Przyjemnym produktem jest za to maseczka do twarzy It’s skin oraz płyn micelarny Yoskine, którego już kiedyś używałam. Nie mam zdania na temat serum z witaminą C firmy Sasderma. Pudełko oceniam na przeciętne, zwłaszcza w porównaniu z poprzednim, kwietniowym.


 Memebox:



Memebox from Nature jest pierwszym koreańskim boxem jaki zamówiłam. Mimo, że jest droższy od tych polskich nie żałuję swojej decyzji bo kosmetyki są ciekawe. Bardzo przypadł mi do gustu krem SN-T Goddess do cery tłustej i problemowej, ale jak dla mnie idealny na upały! Tak samo świetna jest odżywka Moongkle Nutrition Intensive Repair System, która wygładza włosy i sprawia, że są lśniące. Nigdy nie używałam mydeł do twarzy dlatego nie specjalnie byłam do nich przekonana, dlatego miłą niespodziankę sprawiło mi Lanoa Natural Soap – Sulfur, które dobrze sobie radzi ze zmywaniem makijażu a do tego odświeża skórę.  Dobre pierwsze wrażenie zrobiła na mnie ampułka Ramosu 100% Propolis Extract Ampoule- zobaczymy jak będzie na dłuższą metę.  Ponieważ lubię maski na twarz a zwłaszcza takie, których nie muszę zmywać od razu polubiłam Dewytree Tea Tree Blemish Solution Mask, która faktycznie nawilża skórę. Jedynym produktem do  którego nie mam przekonania jest peeling ze śluzu ślimaka (hmmm żeby tak dobrowolnie wcierać sobie ten śluz potrzebuje jeszcze trochę czasu).


Podsumowując: w każdym pudelku można znaleźć coś dla siebie. Zamawiając tego typu produkty należy jednak uważać żeby nie przesadzić, zamawianie
pudełek- niespodzianek wciąga, ale ile kremów do twarzy, pianek do włosów i balsamów potrzebujemy?






1 komentarz:

  1. Good sharing, Glossybox and Memebox are Korea’s greatest beauty ongoing services, box way up about several to six cosmetic goods or biological samples and ship those to subscribers each month. For detail review visit:
    http://kidbuxblog.com/glossybox-and-memebox/

    OdpowiedzUsuń